Re: genuine windows

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 09:41:56 MET DST

taki wrote:

> Co nie zmienia faktu, ze apdejty dzialaja znakomicie.

eee .. i instalujesz w systemie poprawki pochodzace z lewego zrodla?
znaczy sie nie wprost od producenta systemu. A potem jak ci sie
zainstaluje jakis wirusik albo mala furteczka, tudziez rozpieprzy system
to bedziesz klal jak to Microsoft kiepski software wypuszcza?

ech ... gratuluje podejscia .. ja bym nie zainstalowal poprawki z innego
zrodla niz producent softu nigdzie, ani w Win ani w zadnym systemie czy
produkcie OpenSource. I jeszcze najlepiej podpisana ta poprawka
odpowiednio powinna byc albo opatrzona MD5.

NIestety na przyklad FF nadal nie dorobil sie podpisu dla swoich binarek :(

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl