Re: blokada internetu winXP Prof

Autor: Piotr Kuliński <piotr_kulinski_at_wpw.pl>
Data: Wed 27 Jul 2005 - 10:45:21 MET DST

Roku Pańskiego: Wed, 27 Jul 2005 09:50:48 +0200,
na grupę: pl.comp.os.ms-windows.winnt,
ktoś taki jak "Marek Truszkowski" napisal(a):
> Witam
> jak w temacie. Trzech userów komputer podłączony do netu (XP prof)jak
> zrobić aby user A i B nie mieli dostępu do netu a user C miał? Może to
> być za pomocą aplikacji zewnętrznej
> Pozdrawiam
> Marek Truszkowski
> ps. Poszukuję dobrego (darmowego) klienta VPN pod XP

Jako Administrator możesz im wyłączyć protokół TCP/IP (oczywiście o ile
łączysz się tylko z netem).
Można wejść w zasady grup i poszperać w opcjach może coś znajdziesz.
Można utworzyć profile sprzętu i nie ładować karty dla tych userów.

To tak na szybko co mi przyszło do głowy

--
Pozdrawiam
Piotr