winXP - synchronizacja czasu NTP

Autor: Fairy <fairyWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Jul 2005 - 08:52:53 MET DST

Witam,

Chce zsynchronizowac sobie czas. Mam kompa z linuxem (w mojej sieci LAN) na
ktorym chodzi usuga NTP i nasluchuje na odpowiednim porcie:

udp 0 0 0.0.0.0:123 0.0.0.0:*
24636/ntpd

klikam na moim kompie z XP w dolnym prawym rogu zegarek, wchodze na zakladke
"Czas z Internetu" - wpisuje adres tego kompa z linuxem -> aktualizuj teraz i
dostaje:
"wystapil blad podczas synchronizacji z podany_Ip".
Zapore u siebie mam wylaczona, pingi na ten komputer chodza.

To w takim razie o co mu chodzi???

Fairy