Naprawa skutków przyspieszacza w DOS -ie

Autor: Bliszka <sandoval_at_wp.pl>
Data: Tue 26 Jul 2005 - 22:02:52 MET DST

Przyspieszacz o którym będę pisać i cały problem jest związany z grą Sensible
World of Soccer.
Przyspieszacz jest programem, który może przyspieszyć lub też zwolnić
rozgrywane mecze. Działa on na zasadzie:
- usunięcia opóźnienia związanego z powrotem plamki (co następuje w dosie w
trybie vga 25 razy na sekundę)
- dodania sztucznego opóźnienia programowego

Gdy chciałem powrócić do nominalnej prędkości gry wystarczyło zastąpić
zmieniony plik .exe przez przyspieszacz na plik oryginalny (przed zmianą).
Ostatnio, również chciałem w ten sam sposób powrócić do pierwotnej prędkości,
jednak nie było możliwości.

Wydaje mi się że powodem mogło być to, że katalog SWOS-a był na Pulpicie, a on
jest w katalogu windows. Ponadto przyspieszacz zainfekował innego SWOS-a,
który był w zupełnie innym folderze, co wcześniej nie miało miejsca.

Czy powodem może być zmiana ustawień w DOS-ie lub zapisanie nowych ustawień na
płycie głównej? Nawet format c: nie pomógł. DOS opóźnił grę o połowę, a nową
szybkość gry traktuje jako wyjściową, której nie można zmienić.

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl