MovieMaker pod XP

Autor: ktabaczynski <ktabaczynski_at_wp.pl>
Data: Tue 26 Jul 2005 - 19:37:48 MET DST

Cześć!

Właściwie to nie wiem, czy trafiłem na dobrą grupę,
ale jeśli nie, to mam nadzieję, że nie zatłuczecie
mnie tak od razu...

Mam taki problem z MovieMakerem: wczytuję clip
mpg na listę plików. Wszystko jest w porządku, clip
odtwarza się prawidłowo. Więc przesuwam clip
na oś czasu, żeby wyciąć kilka klatek...
i MovieMaker się wali z takim komunikatem:

"AppName: moviemk.exe
AppVer: 2.1.4026.0
ModName: ffdshow.ax
ModVer: 1.0.0.1
Offset: 0003c59f"

Jak tego uniknąć?

Mam Celerona 1.7GHz, 512 RAM, XP+SP2
i MoveMakera 2.1.4026.0

Może znajdę jakąć dobrą duszę która zechce
coś poradzić?

Pozdrowienia. Krzysztof.