win xp, domena, udostępnianie połączenia internetowego

Autor: <webmaster_at_biogenes.pl>
Data: Fri 22 Jul 2005 - 18:10:54 MET DST

Potrzebuję pomocy:
Postawiłem domenę na win2003 i podłączylem pod nią klienta WinXp,
ktory sluzy mi jednocześnie jako bramka połączenia internetowego (za
pomocą "udostępnianie połączenia internetowego". Od tego czasu nie
mam możliwości odostępniania tegoz połączenia, chyba że
odłączę komputer od domeny do grupy roboczej. Dlaczego tak sie
dzieje?? co mam zrobić, by moc byc jednoczescnie podłączonym do
domeny i udostępniać połączenie internetowe??
Chrees