Re: Zablokowanie XP ...

Autor: Dzidzius <dzidzia83_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 23 Jul 2005 - 15:48:45 MET DST

On Fri, 22 Jul 2005 17:40:55 +0100, "s8y" <s8y[CutItOut]@gazeta.pl>
wrote:

>1. zajrzyj do gpedit.msc
>2. na routerze zezwol tylko na komunikacje na wybranych portach.

ale co z tym gpedit.msc mam go edytowac?
co do routera to niestety nie posiadam takowego bo komputery sa
rozrzycone w roznych miejscach, mozna powiedziec sklepach. I wlasnie
chcialbym uniknac kupowania firewalla i routerow. Bo po co mam kupowac
router jak bylby pod nim jeden komp. No i chcialbym uniknac kupowania
firewalla. Jak sie nie da uniknac kupienia firewalla to moze ktos
poleci jakis dobry i tani :) ale musialby dzialac najlepiej pod haslem
zebym nie mozna bylo samemu odblokowac portow.
Slyszlem ze jak sie zablokuje jakims firewallem porty to podobno bez
problemu mozna je odblokowac innym, czy to prawda?
Jak tak to jest problem bo jak zablokuje to uzytkonik moze sobie sam
odblokowac.
A moze dalo by sie zrobic te ograniczenia na koncie z ograniczonymi
uprawnieniami. Ale czy to nie utrudni aktualizacji programu?