Zrywanie polaczen w Win Xp pro SP2

Autor: pop <iaaeroo_at_pssos.net>
Data: Fri 22 Jul 2005 - 18:11:23 MET DST

Witam.

    Przepraszam, ze troche nie ta grupa, ale tu jest wiekszy ruch.
Mam prosbe o pomoc. Mam cos takiego. Polacze sie przez DC++ z hubem i po
jakims czasie zrywa polaczenie i tak ciagle co jakis czas. Czasem jest to 20
min,a czasem 4-5 godzin. Mam to w windowsie XP pro z sp2 i w XP Media Center
tez. W win xp pro + sp1a tego nie mam. Wtedy tez nie dziala www przez kilka
sekund. W logach wyczytalem,ze poloczenie zostaje zerwane w momencie,kiedy
komputer prubuje nawiazac polacznie z 224.0.0.22 multicast. W win XP pro z
sp1a komputer tez sie laczy z tym adresem, ale polaczenia nie zrywa.
    Druga sprawa - nie wiem dlaczego, ale nie moge poprawnie zainstalowac
windowsa xp pro + sp1a, nawet tego samego, ktorego jeszcze kilka miesiecy
temu zainstalowalem na tym samym sprzecie. Poza tym na drugin dysku jest
zainstalowany ten XP pro i chodzi. Ale zainstalowac od nowa na pierwszym HDD
sie nie chce, na ktorym nie zrywalo polaczen, dopuki nie postanowilem
zainstalowac od nowa. Jakis czas po zainstalowaniu wyskakuja komunikaty, ze
blad rejestru systemu... napraw registy repair itp.
Polacznony z internetem jestem przez zintegrowana karte sieciowa Marvell
Yukon Gigabit Ethernet 10/100/1000Base-T., która jest polaczona do modemu.

Czy ktos moze mi pomuc. Mecze sie z tym od miesiaca. Zalezy mi na
znalezieniu przyczyny, a szukalem juz chyba wszedzie jakis informacji na ten
temat, bezskutecznie.