GPO instalacja oprogramowania

Autor: Paweł Skonecki <pawelskonecki_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Jul 2005 - 13:08:00 MET DST

Mam may problem ciut irytujacy. :) Mianowicie gdzies sie zapedzilem w
tworzeniu polityki dla mojej sieci bazujacej na AD Windows 2003. W
polityce dla komputerow zabronilem gdzies instalowania nowego
oprogramowania dla administratora domeny. tym sposobem w przypadku
instalacji nowego oprogramowania jestem zmuszony do przenoszenia
komputera w miejsce AD gdzie nie obowiazuja żadne reguly. Szukam
odpowiedniego klucza w regulach ale jakoś nie udaje mi się odnaleść
właściwego klucza.
Za pomoc dziekuje

--
Pawel Skonecki