Re: Pulpit zdalny w XP i wielu użytkowników

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Fri 22 Jul 2005 - 11:55:57 MET DST

Użytkownik "c97" <nie.podam@bo.dostaje.duzo.spamu.pl> napisał w wiadomości news:42e01897$0$1402$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Zrobiłem to ale u mnie nie działa :( Podobno działa to tylko na XP w wersji
> angielskiej.

Więc zrobiłeś coś źle, bo u mnie bez problemu dział.
Przeczytaj jeszcze to : http://xp.net.pl/art/xpsp2.html#tips i musi zadziałać.
Pamiętaj, że musisz odłączyć komputer od domeny jeśli jest członkiem takowej,
tylko wtedy działa okno powitalne i szybki przełączanie użytkowników, no i wkopiuj termsrv.dll
tam gdzie każe opis. U mnie ruszyło na normalnym Xp Prof Sp2 wersja polska.

Pozdrawiam
Długi