Re: System Volume Information pod W2000

Autor: Arczi <nothing_at_..com>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 15:52:09 MET DST

On 2005-07-21 15:06 Piotr Smerda wrote:
> W Windows 2000 nie jest on używany do tych samych celów co w Windows XP.
> Trzymane są w nim pliki z metadanymi MFT.
> Dobra rada : NIE RADZĘ kasować tego katalogu jeśli nie chcesz mieć potem
> problemów z plikami na dysku.

Yhym... Tylko z tego co widzę, to MFT jest potrzebna przy NTFSie, a ja
na FAT32 jadę...
Do tej pory wiele razy wywalałem pliki z tego folderu i nic się nie
stało, aczkolwiek nie zawsze jest to możliwe (właściwie tylko przez
jakiś czas po zabootowaniu systemu, zależny zapewne od używanych aplikacji).
Jeśli to jednak 'niebezpieczne', to postaram się powstrzymać. Mam system
stojący od dwóch lat, zadbany i nie chcę mieć problemów ;P. Tylko
wiecznie miejsca na dysku brakuje, a SVI pożera mi koło 1GB już po paru
dniach...

--
Pozdrawiam
Arczi