Re: [WinXP] Konto Administratora

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 10:51:03 MET DST

 "Flying Sourcer" log:
> Witam Grupowiczów,
> odpowiedzi na moje pytanie szukam również samodzielnie w Googlu, ale
może
> tu będzie szybciej :-) Otóż czy można, a jeżeli tak, to w jaki sposób
> aktywować konto Administratora podczas instalacji Windows XP? Zmieniam
> komputer, a co za tym idzie i system, i chciałbym wszystko mieć
poustawiane
> jak pod poprzednim Win2k. Tam instalowałem wszystko na koncie
> Administratora, potem tworzyłem użytkowników z odpowiednimi
> uprawnieniami i wszystko ładnie grało. Chciałbym tak samo zrobić na
> [...]

Konto Administratora jest wbudowane w system. Podczas instalacji jesteś
proszony o podanie nazwy konta i hasła do tego konta. Po zakończeniu
Instalacji możesz z niego utworzyć potrzebne konta użytkowników, w tym
dodatkowe konto administracyjne (nie musisz, ale dobrze je mieć na
wszelki wypadek :-) oraz konta użytkowników z ograniczonymi
uprawnieniami (domyślnymi).

Kto mi skasował Adm...?!