Re: xp firewall jakoś słabo blokuje programy??

Autor: Janusz Kornaga <jkornaga_at_poczta.fm>
Data: Wed 20 Jul 2005 - 00:20:51 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dbjttm$dso$1@opal.icpnet.pl...
> Zapora jest opisana szczegółowo i nie ma tam nic o kontroli ruchu
> wychodzącego. Z resztą miałem okazję to słyszeć od pracowników MS. Napisz
> kiedy konkretnie zapora może zablokować połączenie wychodzące.

Ja tam nie jestem znawcą, ale kiedy np. przed chwilą na próbę zainstalowałem
Shareazę to bezpośrednio po jej uruchomieniu wyskoczyło okienko z
zapytaniem, czy ma ją blokować, czy dopuścić, okienko kojarzące sie z
typowymi firewallami. Przypominam sobie, ze podobne pokazywało sie
wczesniej, po instalacji niektórych programów. Mam tylko firewall systemowy
XP SP2.