Re: XP - jak podmienic Notepad.exe

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 20:51:13 MET DST

Użytkownik "goomish" <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:m5cnl8h2ztpv$.dlg@fqdn.goomisha.pl...
> Dnia 2005-07-19, *Michal Kawecki* w:
> <news:ikfjbd.3jf.ln@kwinto.prv> napisał(a):
[...]
> składnikiem systemu. BTW i trochę off-topic, czy tylko mnie dziwi
> dlaczego Pinball jest traktowany jako "ważny składnik systemu" i
> chroniony przez WFP? ;)

Bo coś mi się kojarzy, że pliczek ten służy nie tylko do grania...
;-))

> No OK, rozpędziłem się trochę z tym na ustawione sztywno. Ale jest
> mnóstwo programów domyślnie otwierających pliki tekstowe w
> notepad.exe a nie aplikacji skojarzonej z txtfile. NP podgląd
> źródła w IE, zewnętrzny Edytor tekstowy w AutoCadzie, F4 w Total
> Commanderze, itp, itd... Owszem, można to zmienić ale po co robić
> to w kilku(nastu) miejscach / programach jak można raz a dobrze :))

IE? Możliwe. Byłbyż to kolejny przykład monopolu MS? ;-). W każdym
razie odpowiada za to wpis "HKLM\Software\Microsoft\Internet
Explorer\View Source Editor\Editor Name".

Co do TC to się nie zgodzę, bo on nie czyta rejestru tylko opiera się
na plikach .ini. Skąd więc ma wiedzieć, jaka aplikacja została
aktualnie ustawiona jako domyślny edytor tekstowy? Jasne, wiem, to był
z Twojej strony tylko przykład...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/