Re: Windows XP nie wstaje

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 19:33:10 MET DST

Użytkownik "marcolphus" <nie.musisz@znac.mojego.maila> napisał w
wiadomości news:dbivt0$gdi$1@atlantis.news.tpi.pl...

> mało znaczącym szczególe? ;-). Przekaż mu, żeby wykonał fdisk /mbr
> po uruchomieniu komputera z dyskietki DOS-owej (chodzi o
> wyzerowanie tzw. podpisu dysku, a nie o sam MBR). Może pomoże...
>
> A nie zaszkodzi danym na dysku?

Nie, danym to nie zaszkodzi, bez obaw.

Może tylko niech zapisze wcześniej w rejestrze wartość
[Userinit=userinit.exe,] w kluczu HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\Winlogon zgodnie z poniższym KB. Bo bywają
konfiguracje, kiedy system ma kłopoty ze wstaniem po fdisk /mbr z
uwagi na pozmieniane literki partycji, a ten wpis pozwala wówczas tych
kłopotów uniknąć. Mimo tego zastrzeżenia podkreślam - celem fdisk /mbr
jest wyleczenie problemu, a nie dalsza komplikacja sytuacji...

249321 - Nie można się zalogować, jeżeli zmieniła się litera dysku
partycji rozruchowej
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;249321

P.S. Problem może równie dobrze leżeć w zmienionej na skutek kontaktu
z inną płytą konfiguracji systemu, tyle że mam za skąpe informacje
żeby to ocenić.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/