Explorer i błąd

Autor: Jacent <jacent_at_wytnij.interia.pl>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 17:16:12 MET DST

Witam
Od dzisiaj winda (xp prof)zaczęła wywalać mnie z explorera. Dzieje się tak,
kiedy otworzę okno i wcisnę ppm. Przeskanowałem twardziela Nortonem i
Spybotem. Nie pomaga :( Może ktoś miał podobny przypadek? Zastanawiam się
czy to nie wina ostatniej poprawki do windy, bo wydaje mi się, że tak jakoś
w tym czasie ją instalowałem... Jest sposób, żeby sprawdzić, która poprawka
jest ostatnio instalowaną? Spróbuję jeszcze przeinstalować system, może to
pomoże ;)
W każdym bądź razie jakieś porady, sugestie bądą mile widziane...

--
Pozdrawiam.
Jacent