Re: NT a drukowanie z programow dosowych

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 11:15:09 MET DST

Użytkownik "Marcin" <drjeep666@USUNTO.wp.pl> napisał w wiadomości
news:dbielj$i6f$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Tak - czytam, czytam i nic nie moge znalexc?:(
>
> napisalem nawet mejla do autora - ale milczy:|
>
> Jesli pamietasz jaka opcja uchyl rabka tajemnicy:)

E, nie chodzi o jakąś tajemnicę, ino o chwilową niewiedzę ;-). Po
prostu system ten dopracowywałem w drugim końcu Polski i nie pamiętam
tamtych ustawień. AFAIR chodziło o opcję SERial (która jest mylnie
opisana w dokumentacji), ale poczytaj jeszcze TameFAQ.htm i opisy
dostępnych opcji, niektóre są dość ciekawe. I eksperymentuj.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/