Re: Wredny Admin i DviX na XP Prof.

Autor: Wiktor S. <wswiktorSP_at_Mpoczta.fm>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 01:02:17 MET DST

> Jesteś programistą CTRL-C+CTRL+V ?
> Ciekawa metoda. Mnie uczono że kod się pisze samemu a nie kopiuje ...

Jesteś w ogóle programistą?
Jeśli tak, to czy potrafisz korzystać z nieznanej ci biblioteki

a) nie mając żadnej dokumentacji
b) mając jej trzy grube papierowe tomiska.

Podczas programowania jest mnóstwo sytuacji, w której Internet jest
NIEZBĘDNY, choćby po to, by znaleźć jakąś gotową bibliotekę, by znaleźć
gotowy, działający przykład, by znaleźć pewne dane naukowe (np. wzór
matematyczny), by ściągnąć i zainstalować jakiś dodatkowy program (do tego
też powinny być uprawnienia), by poszukać rozwiązania problemu w archiwach
grup i forów, czy zapytać na nich samemu.
Tak, pisało się kiedyś offline, przy tym tracąc tydzień na rozwiązanie
problemu, które można by znaleźć po kilku minutach szukania w Internecie.
Praca programisty to nie to samo co sekretarki, piszącej listy w Wordzie.

--
Azarien