Re: Wredny Admin i DviX na XP Prof.

Autor: asd <msdn_at_polanet.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 16:50:46 MET DST

Dariusz Kiszkiel <dakotanews1@gazeta.pl> wrote:

> To znaczy? Sam nie chce okradać pracodawcy i nie pozwala innym?

dlaczego zaraz okradac, czy sciaganie czegokolwiek jest od razu kradzieża?
to ciekawe jakby ktos sobie miał np linuxa sciagnac

> Istny
> skandal! ;) A może administratorzy robią po prostu to, co do nich
> należy?

czasami robia duzo wiecej rzeczy niz do nich należy, niestety

> No i niby jak Twoim zdaniem miałoby to wyglądać?

normalnie, tak jest jest w wielu firmach, w godzinach pracy pracujesz a po
godzinach mozesz sobie zostac i kozystac z internetu,

> Ludzie po godzinach
> pracy, ochoczo pozostają przy swoich stanowiskach, żeby ściagać
> muzykę, filmy i prgoramy z Internetu? I może jeszcze powinni mieć
> zagwarantowany dostęp do aplikacji P2P?

a dlaczego by nie?

> Kto ma czuwać nad legalnością
> ściąganych megabajtów i poczynań użytkowników?

a jak myślisz? RIAA lol :)

u nas sie sprawy legalnosci szybko rozwiazuje, podpisuje sie z pracownikiem
jakas umowe "nie wiem dokladnie bo mnie to nie dotyczy" ze to co on sciagnie
jest jego wlasnoscia i firma nie ponosci zadnej odp za to co uzytkownik
sciagnie i czy to jest legane czy nie to juz jego problem, jak jest kontrola
to firma nie placi tylko uzytkownik

proste prawda?

pozdrawiam