Re: NTFS vs FAT32

Autor: KomaK <series_at_box43.gnet.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 13:55:48 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dbg43p$qhg$1@opal.icpnet.pl...

> O, to też jest super. I zdecydowanie lepiej przemówia do użytkowników :)

;-)
Ostatnio tłumaczyłem przez godzinę, jak można zainstalować klona emule.
Problemów było wiele...
- Gdzie zainstalowany jest emule (instalacja next, next, next...)
- Sciągnięta ver. to był Zip :-((
- I w dodatku spakowany z katalogiem :-(((( dlatego po rozpakowaniu go
katalogu c:\Program Files\emule nic sie nie zmieniało....

Ludzie pracują we wOrdzie, czatują na interii ale inne zagadnienia potrafią
ich zamulić ;-))
Po wielu latach pracy w czymkolwiek dużo rzeczy staje się oczywistych. Wtedy
ciężko jest tłumaczyć i wyjaśniać...
Jak włączam światło w domu to nie zastanawiam się po co jest włącznik i nie
wiele osób to robi. Dopiero jak cos nie działa, to jest problem. "Zamknięcie
obwodu elektrycznego" przestało funkcjonować... Bierzemy "impulsownik
kinetyczny z trzonkowym naprowadzaczem" i naprawiamy urządzenie elektryczne
;-)))

--
Pozdrawiam
KomaK