Re: Wredny Admin i DviX na XP Prof.

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 13:01:35 MET DST

Piotr Smerda wrote:
> On Mon, 18 Jul 2005 11:06:34 +0200, Wiktor S. wrote:
>

> Pracowałem w kilku firmach i powiem Ci że najefektywniej pracują ludzie jak
> nie mają dostępu do niczego poza intranetem.
> Nie siedzą i nie zajmują się głupotami tylko pracują.
> Mają warunki na które się godzą - dostęp do sieci to *przywilej* a nie
> *prawo*.

Trudno się z tym zgodzić. Jeśli oczekujemy od pracowników automatyzmu
(tylko po co wtedy ludzie?) to jest to metoda, jeśli jednak chcemy
odrobiny "twórczego" podejscia to nie. Człowiek musi mieć kontakt ze
światem. To z zewnątrz przychodzą pomysły, udoskonalenia.
Z mojego doświadczenia, najważniejsze informacje użyteczne w pracy
zbieram w najmniej spodziewanych momentach, od przypadkowych ludzi, w
rozmowach pozornie nie związanych z pracą. Ale być może się mylę ....

Pozdr.
Wojtek