Re: Wredny Admin i DviX na XP Prof.

Autor: asd <msdn_at_polanet.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 12:55:05 MET DST

Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl> wrote:

> Pracowałem w kilku firmach i powiem Ci że najefektywniej pracują
> ludzie jak nie mają dostępu do niczego poza intranetem.

niestety ale z tym stwierdzeniem nie moge sie zgodzic, jako programista nie
wyobrazam sobie zebym nie miał dostepu do internetu to jakas bzdura, ze
sprzataczka bym sie zgodził ze jej nie potrzebny ale nie moze pisac ze
"wszyscy" bo tak to odebrałem

> Nie siedzą i nie zajmują się głupotami tylko pracują.
> Mają warunki na które się godzą - dostęp do sieci to *przywilej* a nie
> *prawo*.

warunki w tej firmie co pracujesz sa TRAGICZNE jak widac, oczywiscie to
tylko moja wlasna uwaga

pozdrawiam