Re: Wredny Admin i DviX na XP Prof.

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 09:11:54 MET DST

"Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> wrote in message
news:1dea6d1yc1a9s$.o9yefs3yz6lb$.dlg@40tude.net...

> I taki koleś najpierw dostaje ostrzeżenie ustne, potem dostaje naganę od
> szefa, a potem wylatuje z roboty. Cuda może robić jako uzdrowiciel albo
> szarlatan. W pracy ma pracować a nie oglądać filmy i siedzieć na GG.

Jesli nie zalozy hasla to nic mu nie mozesz zrobic - sprzeda taki tekst:
przyszedl, komputer stal na bledzie CMOS, troche sie zna wiec dokonfigurowal
co trzeba zeby pracowac i zaczal prace a potem mu wypadlo z glowy a adminowi
nie chcial taka pierdolka zawracac glowy :D no i nie dosyc ze ma to co
chcial, przez dluzszy czas to jeszcze wychodzi na lokalnego bohatera bo nie
chcial adminowi roboty przysparzac ;)...
A ty jako admin mozesz go w pompke cmoknac bo masz 400 innych kompow
jeszcze...