Re: NTFS vs FAT32

Autor: Jacek <jacek.dul.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 17 Jul 2005 - 13:09:10 MET DST

CodeBoy <codeboy@wp.pl> napisał(a):

> Dzieki za wyjasnienie ale akurat pana A.L. Bardzo nie lubie i
> porownywanie do niego bardzo mnie boli, ale jak tak lubisz to ok.
> A sucisz dlatego ze na google jest chyba z 3000 stron gdzie napisano na
> ten temat wszystko co da sie napisac, nie jestes pierwsza osoba na ziemi
> co zmienia system plikow.

Ja też nie lubię, ale nie to jest tematem niniejszej dyskusji. Że stron na
googlach jest więcej, niż Ty czy ja zjedliśmy makaronu w życiu też wiem. Ale
popatrz się, ile osób wypowiedziało się już na temat mojego posta (na chwilę
obecną ok. 50 postów), a pokaż mi na googlach czy gdziekolwiek indziej, gdzie
znajdziesz tyle konkretnych, totalnie treściwych informacji w jednym miejscu,
na jednej stronie na ten konkretny temat? Gdzie znajdziesz tyle "za" i
"przeciw". Widzę, że jesteś typem człowieka, często spotykanego na grupach,
którzy nie wiedzą do czego służą grupy dyskusyjne, a odpowiedź znają ta każdy
temat. Z tym, że jest to odpowiedź: poszukaj na Googlach. Dla Twojej
wiadomości - szukałem na googlach, ale sucha teoria to jedno, a uwagi i
doświadczenia własne osób, które się tutaj wypowiedziały to drugie.
Niejednokrotnie w żadnej książce nie znajdziesz informacji, którą znajdziesz
właśnie na grupie. Spowodowane to może być np. nieznajomością języka (ang),
lub czymkolwiek. Więc, jeśli nie masz ochoty się wypowiedzieć, bo np. za mało
wiesz na temat, to siedź cicho, i nie zaśmiecaj grupy głupimi postami (jak
Lepper polityki swoimi wypowiedziami ;)).
Pozdrawiam, Jacek.