Re: boot loader - w2k3

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 16 Jul 2005 - 17:00:29 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a) Ci <limak_84@o2.pl> napisał(a) w wiadomości
news:dbap0u$2fmc$1@news.mm.pl..., że:
> Mam taki problem. Troszke poprzenosilem sobie partycje za pomoca
> Partition Manager'a. I teraz mam problem z odpaleniem w98 (jest na
> drugiej pozycji). Na pierwszej mam w2k3. Mam tez bootloader tego
> windowsa. Sam startuje wporzadku ale drugi(w98) wypisuje komunikat ze
> nie ma systemu.

Wpisz w okienko google "Kawecki + Bootloader"
http://groups.google.pl/groups?q=bootloader+Kawecki
http://groups.google.pl/groups?q=podw%C3%B3jne+bootowanie+XP+%2B+98SE+i+problem+z+MBR+Kawecki

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy