Re: [OT] Re: NTFS vs FAT32

Autor: WoDzU <wodzub16_at_wywalto.epf.pl>
Data: Sat 16 Jul 2005 - 14:02:49 MET DST

Dnia Sat, 16 Jul 2005 13:10:15 +0200, Piotr Krzyżański napisał(a):

> Błędy logiczne? A skąd wiesz, że takie masz?

Ponieważ co jakiś czas skanuje dyski m$ scandiskiem.

> Możesz napisać co to za aplikacje?

Przykładowo 40tude Dialog, z którego właśnie Ci odpowiadam :P (Objaw jest
taki, że ikona programu wygląda tak jak programu DOSowego (taka pusta
ikonka programu)). Tak samo popsuła mi się baza e-mail w The Bat!

Najgorsze jest to, że z taką myślą, że ntfs jest bezpieczniejszy,
wrzuciłem tam to co mam najcenniejsze na dysku (backup robię od czasu do
czasu oczywiście na szczęście) i wiele rzeczy... cóż... że tak powiem
poszło się j...ć :-/

--
#_Palomino 1700+ ; KT7H+Gigabyte_#