Re: partycje ntfs

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Fri 15 Jul 2005 - 16:10:40 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):
> Chcesz powiedzieć, że PM przed tym nie ostrzegał? To już rozumiem,
> czemu tylu ludzi straciło przez niego dane...... no bo skoro nie
> ostrzegł, to znaczy że pewnie zagrożenia nie ma ;-))).

Nie ostrzegał. A komunikat Boot It zabrzmiał na tyle poważnie, że
założyłem, iż dane _ulegną_ destrukcji przy przesuwaniu wolnego miejsca.
> Trochę to bez sensu, bo system stale czyta coś z obu partycji i teraz
> głowica będzie skakać po całym napędzie. Poza tym jest zasada, że
> partycja rozszerzona powinna być ostatnią partycją na dysku.

Trochę uogólniłem - na dysku są dwie partycje: podstawowa na której stoi
system(NTFS) i rozszerzona z trzema dyskami logicznymi: dwa to te
pozostałe o których wspominałem(FAT32) i trzeci czyli obecnie tylko
Program Files(NTFS). Na drugim dysku partycja podstawowa z Win98SE i
rozszerzona z dwoma dyskami logicznymi(NTFS więc 98 ich nie widzi).
Dzięki temu mam na obu systemach taki sam rozkład literek: C to partycja
systemowa a D i E to partycja(dysk logiczny) mojego brata i mój.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066