Re: partycje ntfs

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Thu 14 Jul 2005 - 19:01:22 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):
> Bo to jedyna słuszna metoda ;-).

Właśnie - czy Boot It umożliwia zmianę lokalizacji wolnego miejsca w
ramach dysku bez utraty danych? Potrzebowałem coś takie zrobić w związku
z zastąpieniem dotychczasowej dużej partycji systemowej jedną mniejszą
tylko na sam system a drugą większą na program files. Ze względu na
pozostałe partycje(dyski logiczne) chciałem tę drugą ulokować za nimi. A
ponieważ nie miałem pełnego backupu pozostałych partycji to po
ostrzeżeniu od Boot It o możliwości utraty danych przeprosiłem się z PM
i dzięki niemu przeniosłem wolne miejsce za pozostałe partycje.

PS. Już po instalacji system przypomniałem sobie, że pod Win2000 można
manipulować oznaczeniami literowymi partycji ale i tak wolałbym mieć
partycję z Program Files na samym końcu bo na drugim dysku stoi Win98 i
potem się spod niego by literki myliły ;-)

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066