Re: Laptop nie startuje z instalki windows

Autor: yAro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 14 Jul 2005 - 13:08:38 MET DST

"Proximus" <proximus84@NOSPAMwp.pl> wrote in message
news:db5e5p$9ul$2@atlantis.news.tpi.pl...

> A czy ta płyta z Win98 jest bootowalna. Obawiam się, że potrzebujesz
> bootowalnej płyty lub stacji dyskietek i dyskietki startowej.
> Utwórz płytę startową, google ci pomoże albo wystartuj instalkeę z pen
> drive'a.
>
> --
> Proximus

Z pendriva nie próbowałem bo nie mam, ale podłączałem czytnik kart CF
(powinno być to chyba to samo) i na karcie miałem zrzucone wszystko z
dyskietki instalacyjnej win98, ale bios tego nie znajduje (był ustawiony na
cd > floppy> hdd) . Znalazłem też na googlach bootowalną płytę cd ale też
tego nie chwytało kiedy bios był ustawiony na boot z cd. Kiepska sprawa.
Chyba będzie trzeba wyciągnąć dysk, znaleźć odpowiednią przejściówkę,
podłączyć to do normalnego pc i dać format partycji na której jest obecny
system. Może wtedy coś ruszy.
yAro