Konsola odzyskiwania - jak kopiowac pliki i katalogi?

Autor: Przemek <zami1_at_wp.pl>
Data: Tue 12 Jul 2005 - 17:40:36 MET DST

Witam
Mam pytanie zwiazane z konsola odzyskiwania w Win XP Pro.
Po uruchomieniu konsoli z plyty instalacyjnej windowsa, chcialem przejrzec
katalog za pomoca polecenia "cd" i go skopiowac.
Za kazdym razem wyskakiwala mi odpowiedz: "Odmowa dostepu", zarowno na
partycji FAT jak i NTFS.
Probowalem dodac atrybuty polceniem "attrib", ale wyskakiwal mi ten sam
komunikat.
Prosze o pomoc
Przemek