Re: czas pokazac kto tu rzadzi [dlugie] [cross]

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 10 Jul 2005 - 18:15:14 MET DST

On Sun, 10 Jul 2005 13:14:50 +0200, Jakub Wietrzyk
<jaaaco.wywal.te.smieci@op.pl> wrote:

>Postwienie serwera CVS na linuxie (lub na Windowsie - CVSNT) nie jest
>takie trudne, ca艂e dane "przewalasz" robi膮c initial import ca艂ej
>struktury katalog贸w, m贸g艂by艣 zostawi膰 t膮 "zakr臋con膮" sktruktur臋
>katalog贸w, bez potrzeby jej zmieniania

to mile, tylko jak mowilem musialbym postawic nowe servery z nowymi
macierzami i "przewalic" ogromna ilosc danych, co w tej chwili
przynajmniej nie wchodzi w rachube, ze wzgledow czasowych i
finansowych.

>Co do przekonywania ludzi: TortoiseCVS pod windowsy to wspania艂e i
>bardzo proste w u偶yciu narz臋dzie - pi臋knie si臋 integruje z Explorerem i
>powoduje, 偶e praca z CVS jest mniej bolesna.

juz sie temu przygladalem. na pewno zalatwiloby wiele problemow w
naszej firmie zwiazanych z obsluga danych.

>Ca艂a praca ze zmian膮 systemu wi膮za艂aby si臋 z nadaniem uprawnie艅 userom
>do konkretnych element贸w w tej ca艂ej "wielkiej i skomplikowanej
>strukturze katalog贸w".
>... no ale jak wiadomo ka偶da zmiana rodzi op贸r...

wlasnie. ale w sumie na jedno chyba wyjdzie, uczyc userow podstaw, czy
od razu bardziej zaawansowanych rzeczy, ktore zreszta odbywaja sie w
tle. ja sie z nimi w przyszlosci nie bede zadawal, tylko firmy ich
zatrudniajace.

dzieki za odpowiedz. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.