Re: Windows Update

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Sat 09 Jul 2005 - 21:47:21 MET DST

Użytkownik "MarkPunk" <markpunk@nospam.poczta.fm> napisał w wiadomości
news:daogpa$t4d$1@achot.icm.edu.pl...
> bez względu na to czy kliknę expresowa czy niestatndardowa to wypisuje
> jedynie "Trwa sprawdzanie najnowszych aktualizacji przeznaczonych dla tego
> komputera..." i trwa to w nieskończoność i nic się nie dzieje.

U mnie kiedyś przy podobnych objawach pomogło:
1. Sprawdź uprawnienia w kluczu rejestru rozszerzenia Windows Update.
Kliknij przycisk Start.
Wybierz polecenie Uruchom.
W oknie Uruchamianie wpisz REGEDIT.
Kliknij przycisk OK. Zostanie otwarty Edytor rejestru.
*OSTRZEŻENIE*
Nieprawidłowe korzystanie z Edytora rejestru może spowodować poważne
problemy, które mogą wymagać ponownego zainstalowania systemu operacyjnego.
Firma Microsoft nie może zagwarantować rozwiązania problemów wynikających z
nieprawidłowego korzystania z Edytora rejestru. Użytkownik korzysta z
Edytora rejestru na własne ryzyko.
Przejdź do następującego klucza:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\WindowsUpdate.
W menu kliknij polecenie Edycja. Kliknij polecenie Uprawnienia.
Dla opcji Administratorzy i System zaznacz pola wyboru Zezwalaj obok pozycji
Pełna kontrola i Odczyt uprawnień. UWAGA: w niektórych przypadkach te pola
wyboru są wygaszone. Należy upewnić się, że wszystkie konta mają odpowiednie
uprawnienia.
Kliknij przycisk Zastosuj.
Kliknij przycisk OK.
Zamknij Edytor rejestru.
Uruchom system ponownie.

To skopiowane z jakiejs strony, ale nie mogę odnaleźć źródła.