Re: Ikony...

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sat 09 Jul 2005 - 18:11:47 MET DST

Dnia 2005-07-09, *Miły* w: <news:dao8o7$s6k$1@atlantis.news.tpi.pl>
napisał(a):

> Mam pytanie czy nie wiecie moze gdzie moge sciagnac ikony do Windowsa XP.
> Chodzi mi o ikony bardzo podobne (prawie identyczne) te co sa standarwowo w
> windowsie tylko np. utorzylem katalok "Moje projekty" i chce ikone ktora
> wyglada bardzo podobnie do oryginalnego windowsowskiego "moje obrazy". Mam
> nadzieje ze jasno sie wyrazilem.
> Po prostu szukam ikon ktore roznia sie tematem a folder w tle tak jak jest w
> "Moje dokumenty" pozostaje bez zmian.

Myślę, że to -> http://www.foood.net/more-icons.htm powinno Ci się
spodobać :)
A... no i zajrzyj też tutaj ->
http://www.belchfire.net/showgallery-12.html Wyboru dużego nie ma, ale
zawsze... możesz pogooglać :))

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*