Re: Ile miejsca zajmuje WinXP?

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Sat 09 Jul 2005 - 12:55:30 MET DST

Wojtek wrote:

> No więc, skoro obydwie są błędne, to bądź łaskaw wyartykułowć tę niebłędną :)
> Wojtek.

Tak dokładnie to Ci nie powiem, moja instalacja już ma trochę czasu i
jest w niej sporo śmieci i innych programów, nie dojdę które są z kiedy,
ale jeśli masz świeży Win to cały dysk systemowy:
czyli katalogi:
c:\
tu będzie różnie w zależności czy masz włączoną hibernację, jaki duży
jest pagefile.sys, dojdą pliki bootloadera itp (zakładam że instalacja
jest jak najbardziej typowa)
\Windows - też rozmaiar będzie różny, zależy jakie składniki
zainstalujesz, ile poprawek i uaktualnie będziesz instalował
\Program Files - co dla Ciebie jest minimum? czy doinstalowanie np. Sun
Java to jeszcze system czy już nie? Nowy MPlayer system czy nie?
\Documents and Settings
\i386
\System Volume Information - zostawisz System Restore włączone czy nie?

Ba nawet jeśli doinstalujesz sterownik karty graficznej lub innej
zmienisz rozmiar instalki, DX też ciut waży. megabajt do megabajta ....

Wojtek