Wyłączyć autoodtwarzanie dla konta z uprawnieniami użytkownika w win xp

Autor: AaaA <nie.mam_at_nie.mam.pl>
Data: Fri 08 Jul 2005 - 22:01:44 MET DST

Wiem, że nieładnie pytać o to samo na dwuch grupach na raz ale na
a.p.c.o.windowsxp nikt mi nie odpowiedział.

Chciałbym _wyłączyć_
autoodtwarzanie. Jeśli kwestia dotyczy konta z uprawnieniami administratora
to sprawa wygląda tak:

[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]
"NoDriveTypeAutoRun"=dword:b5
"CDRAutoRun"=hex:00,00,00,00

A jak mogę to zrobić dla konta użytkownika? Wiem, że mogę to zrobić przez
group policy albo tweakui ale interesuje mnie tylko rozwiązanie które mogę
zapisać jako wpis rejestru.

Dodam, że

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdrom]
"AutoRun"=dword:00000000

nie wchodzi w grę, bo wtedy np. przy używaniu wbudowanej obsługi nagrywania
płyt system bez startu explorera nie rozpozna rodzaju włożonej płyty.

--
Pozdrowienia,
 AaaA www.aaaa.4.pl