Synchronizacja czasu w sieci Windows

Autor: JędruŚ <nie_malpa_at_interia.pl>
Data: Fri 08 Jul 2005 - 13:58:59 MET DST

Witajcie
Mam problemik z synchronizacją czasu w sieci.
Mam serwerek z Win2k3 i DC, DHCP, WINS i około 50 klientów z WinXP Prof z
SP2 (a procki C2,4GHz).
Do pewnego czasu było cacy, ale zachciało mi się zainstalować SP1 do Win2k3
i się zepsuło.
Niektórzy z klientów mają problem z synchronizacją czasu o jakieś kilka
sekund.Próbowałem z jednej stacji synchronizować "ręcznie" ale pomogło na
około 5 minut, później znowu było przesunięcie czasowe.
Poszperałem na stronach Microsoftu i wyczytałem co trzeba zrobić w
ustawieniach i rejestrze i tak zrobiłem.
Ale nadal WIELKIE NIC.
Co z tym fantem zrobić.

Proszę o pomoc.
HELP