"Ukryj ikony nieaktywne" popsulo sie

Autor: c97 <nie.podam_at_bo.dostaje.za.duzo.spamu.pl>
Data: Fri 08 Jul 2005 - 08:42:32 MET DST

Witam,
dwa dni temu zainstalowalem XP SP2, pozniej troche optymalizowalem system no
i przestaly mi sie pokazywac ikonki w trayu. Mam tylko zegarek. W dodatku
gdy wchodze do wlasciwosci paska zadan i menu start pole "Ukryj ikony
niekatywne" i przycisk "Dostosuj" sa wyszarzone i nie mozna nigdzie kliknac.
Wyszarzony jest tez napis "Mozesz uniknac przeladowania [ciach] klikniete".
Czy za dzialanie traya odpowiada jakas usluga systemowa? Czego to moze byc
wina?

c97