Re: w2k bardzo wolny shutdown/restart

Autor: WoDzU <grynio_at_usunto.gmail.com>
Data: Thu 07 Jul 2005 - 19:07:45 MET DST

Dnia Thu, 07 Jul 2005 13:44:45 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Masz jakieś niestandardowe (nie instalowane wraz z
> systemem) usługi pouruchamiane?

1. avast! iAVS Control Service - uruchomiony
2. avast! Web Scanner - uruchomiony
3. avast! Mail Scanner - uruchomiony
4. Ati Hotkey Poller - uruchomiony
5. ATI Smart - zatrzymany
6. Usługa administracyjna Menedżera dysków logicznych - zatrzymany
7. Office Source Engine - zatrzymany
8. Outpost Firewall Service - uruchomiony
9. Port Tunnel - uruchomiony

> Czy w logach systemu nie ma jakichś niepokojących komuni-
> katów o czekaniu na koniec pracy usługi na przykład.

Typ zdarzenia: Błąd
Źródło zdarzenia: Userenv
Kategoria zdarzenia: Brak
Identyfikator zdarzenia: 1000