Re: Otoczenie sieciowe - nie widoczne komputery

Autor: Myjk <myjkel_at_nospam.op.pl>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 16:52:07 MET DST

Piotr Krzyżański napisać:

>Czyli jednak ładnie nie działa, ponieważ powinieneś
>mieć wszystkie komputerki w otoczeniu sieciowym. :)

Podejrzewam że to celowe działanie informatyka
- choć zupełnie nie widzę jego zastosowania.
Nie ochroni to przecież przed wirusami
- no, chyba że przed użyszkodnikami.

>Na dodatek, jeśli to starsza aplikacja, to raczej na pewno
>potrzebuje transportu przez port 139. Te na XP i W2k
>są chyba domyślnie zamknięte dla NetBIOS przez TCP/IP, więc
>tak jak pisałem wcześniej - trzeba to otworzyć...

Ale problem polega na tym że _wszystko_ działa,
oprócz tego że komputery się wzajemnie nie widzą
w _otoczeniu_ _sieciowym_. Jeśli wezmę "Wyszukaj
komputery" i podam Nazwę lub IP, to znajdują się
bez problemu i można je przeglądać - oczwyiście
o ile miały włączone udostępnianie.

--
Pozdor Myjk | myjkel[at]op[.]pl | GG 667259
---= FAQ grupy dyskusyjnej pl.comp.dtp =---