Re: Monitowanie o nowych urządzeniach

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 02 Jul 2005 - 10:57:00 MET DST

Użytkownik "Tomek" <tm13@o2.pl> napisał w wiadomości
news:da5jid$7bk$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam.
> Jakiś czas temu próbowałem zainstalować kabel USB do komunikacji z
> telefonem komórkowych, ale z powodu złych sterowników mi się to
> nie udało. Problem w tym, że wówczas zaznaczyłem opcję "Nie
> monituj więcej o wykryciu tego urządzenia" lub coś podobnego.
> Teraz mam nowe sterowniki do tego urządzenia, ale nie mogę ich
> zainstalować, bo mój system nie widzi tego urządzenia. Jak cofnąć
> tą opcję, którą wczesniej zaznaczyłem? Skan komputera w celu
> znalezienia nowych urządzeń nic nie daje.

Najpierw zainstaluj sterowniki z płytki (zwykłym setup.exe). Potem
wejdź do Menedżera urządzeń, usuń wszystkie wpisy z żółtym
wykrzyknikiem i odśwież widok. Ważne - nigdy nie podłączaj urządzenia
przed zainstalowaniem sterowników, chyba że producent dopuszcza taką
możliwość.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/