Re: Licencjonowanie w W2k3

Autor: CodeBoy <codeboy1_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Jul 2005 - 23:57:39 MET DST

On Tue, 28 Jun 2005 17:59:20 +0200, Tomek <aa@aa.com> wrote:

> Kupi³em serwer i wraz z nim 15 licencji OEM.
> Teraz muszê rozszerzyæ o 5 licencji.
> Powiedziano mi, ¿e nie mogê dokupiæ licencji OEM, muszê
> natomiast kupiæ 5 licencji OPEN w wersji na urz±dzenie.
> Teraz mam zainstalowanych 15 licencji w wersji na server.
> Jak dodaæ te licencje w systemie. Jak dodajê na urz±dzenie, to system
> mówi, ¿e zmieniam rodzaj licencjonowania. Jak to pogodziæ, aby formalnie
> i praktycznie rozszerzyæ do 20 licencji na serwer ?

Z tego co gdzies wyczytalem w licencji OPEN to kupujac ja na np Windowsa
XP (ale mozesz w niej kupic tylko upgrade, chyba) automatycznie mozesz
wszystkie windowsy posiadane do tej pory traktowac jako OPEN czyli
instalowac z jednego nosnika, nie musisz aktywowac kopii i tak dalej.
na www.windows2003.pl jest na forum dzial poswiecony licencjonowaniu i sa
tam osoby rowniez z MS obeznane z tematem tam mozesz zadac to pytanie i
dostaniesz odpowiedz :)

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/