Re: głupi tuner i naprawa win2000 - długie

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Sun 29 May 2005 - 11:34:31 MET DST

Wojweg napisał(a):
> Nie instaluj sterowników na porzyszłość to unikniesz tego typu
> niespodzianek. Aplikacje jak Dscaler, Jtv, BorgTV i jeszcze parę innych nie
> potrzebują ich(nawet je wyłączają) bo używają własnych.

Coś w tym chyba jest - BorgTV zaraz po uruchomieniu wieszał się i robił
restart systemu. Być może nie pasowało mu coś w sterownikach.
> A tak wogóle to spróbuj zainstalować Service Packa 4, nawet jeżeli masz go
> już wgranego, u mnie to jest złoty środek jak system zaczyna się sypać czy
> zwalniać. Ew możesz uruchomić kontrolera plików i on też popodmienia
> wadliwe pliki. No i naucz się robić kopię rejestru ;-)

Czyli tak po prostu zainstalować SP4 nakładkowo? Gdzie znaleźć ten
kontroler plików? A kopię rejestru na szczęście mam, z piątkowego
popołudnia :-) Pytanie tylko czy przywrócenie rejestru doprowadzi system
do stanu wyjściowego(pal licho już ten tuner)?

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066