Re: NTFS file streams

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 21:08:31 MET DST

latet dnia 2005-05-19 18:35:

> E tam.... I tak mało kto tego przestrzega.
> Setki, moze tysiące razy wyciągałem ot tak
> i nic zlego sie nie stało.

bo masz dwa tryby dzialania pendrive,
jeden to szybkie odlaczanie (bufory zawsze zrzuca na pena od razu)
i w tym mozna sobie bez odmontowywania wypinać i jest to tryb
domyślnie aktywny natomiastdrugi to szybkie transfery
(buforowanie zapisów) i tu jak sobie wypniesz bez odmontowania to
masz niespójności na filesystemie pendrive i booom!

:)

--