Re: Problem z logowaniem do domeny - stacja WIN98SE ale z modemem

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Wed 18 May 2005 - 09:25:58 MET DST

Tadeusz Łopatkiewicz napisał(a):

> Tak! Powodzenia! :-)

Poszło bez większych problemów (tzn. problemym są ale były i przedtem) -
inny wątek.

Z własnych doświadczeń dodam, że niestety trzeba nadzorować instalację
servicepacka - co jakiś czas trzeba kliknąć "Ponów próbę" bo instalator
(uruchamiany po ściągnięciu całości na twardy dysk z FTP a nie Windows
Update) mimo, że ma pliki wypakowane do katalogu tymczasowego nie
znajduje ich za pierwszym razem.

Sama operacja trwała ok. 2 godzin (tzn. praca instalatora) +
uruchomiłem konfigurator zabezpieczeń (na razie bez zapory systemowej -
nie miałem już siły by to testować a nie chciałem na rano wyciąć za dużo.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!