Re: Zamykanie systemu

Autor: Tristan Alder <smiejek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 08:07:20 MET DST

A był to poniedziałek, 16 maja 2005 00:03, gdy Michal Kawecki napisał(a) coś
na pl.comp.os.ms-windows.winnt. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> Oj, szefowa pewnie ma dużo czasu, mogła włazić tam gdzie nie powinna
> ;-)).

No nie, ta jest akurat pracowita oraz jest specjalistką... w swojej
dziedzinie. I nie jest to dziedzina komputerów. Więc ona nie szaleje
nigdzie. Już prędzej ta od SP2, bo ta lubi sobie pościągać różne dziwne
rzeczy.

> Hmm, sporadycznie zdarzają się takie sytuacje. Pewnie masz na myśli to
> co K.Kosmowski wypisywał na advocacy?

Możliwe, pamiętam, że coś czytałem, ale nie bardzo gdzie.

> Miał wyjątkowego pecha. Ja na
> komputerach domowych wszędzie już włączam automatyczne WU i jakoś nikt
> się do mnie nie zgłasza z reklamacjami :-). Niemniej, spróbuj po kolei
> odinstalować ostatnie poprawki. Ten artykuł może Ci w tym pomóc:
>
> How to uninstall a hotfix or Service Pack via the Recovery Console?
> http://windowsxp.mvps.org/spuninst.htm

Ojej, ale to jest szukanie w ciemno :( Nie ma jakiś logów? Czegoś, co można
przeglądnąć i wnioskować kiedy i co się działo?

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)