Re: AD i dodawanie kont - skrypt

Autor: TomekP <"TomekP">
Data: Thu 12 May 2005 - 14:54:17 MET DST

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w wiadomości
news:d5vgs1$65c$1@inews.gazeta.pl...

> A display name i CN w obu przypadkach masz taki sam ?
>
> --
> Tomasz Onyszko [MVP]
> T.Onyszko@w2k.pl
> http://www.w2k.pl

Jeśli wpisuje ręcznie użytkownika to ok, jak jego dane pobierane są z pliku
i tworzone skryptem to inaczej wyświetla. Jak potem otworzę właściwości tego
użytkownika stworzonego skryptem to wszystkie wpisy się zgadzają. Imię ,
nazwisko, nawet w komórce : nazwa wyświetlana jest tak jak powinno być
(połączenie imienia i nazwiska).
Nazwa wyświetlana na liście to "Pełna Nazwa" "Full Name", można ja
modyfikować nie spod właściwości lecz przy wybraniu opcji zmień nazwę.
Jednak gdy chcę ją nadać przy tworzeniu konta w skrypcie:

.Put "FullName", "jakaś nazwa"

to wyrzuca mi błąd: określony atrybut lub wartość usługi katalogowej nie
istnieje
???

Tomek