współdzielenie address book'a

Autor: tomasz.n <tomasz.n_at_op.pl>
Data: Fri 06 May 2005 - 14:50:08 MET DST

Witam grupowiczów, od kilku dni zmagam się z takim problemem, mam sieć w
firmie 3 komputery i chciał bym żeby wszystkie 3 kożystały z tej samej
książki adresowej, systemy to WinXpPro SP2
Narazie na jednym kompie folder z plikiem ksiazka.wab jest udostepniany,
wszystkie 3 kompy mapują sobie ten folder jako K:/ i w rejestrach tam gdzie
jest lokalizacja książki przypisuje ścierzkę do tej książki i co się dzieje?
Ano głupi windows bierze sobie książke :ksiazka.wab i ładuje ją sobie do
swojej standardowej lokalizacji z nazwa aktualnego użytkownika czyli:
Jesli mamy usera TOMASH to po zalogowaniu winda mapuje folder z ksiazką pod
K:/ potem skrypcik modyfikuje wartość w rejestrze na żądaną przezemnie
lokalizacje a potem dzieją się cuda.
ksiazka.wab jest samoistnie kopiowana w miejsce gdzie winda ma zazwyczaj
ksiazke i nadawana jest jej nazwa tomash.wab i tyle w tym temacie.
Czy jest na to jakieś lekarstwo? może ktoś mnie oświeci bo siwizny dostane,
a moze da sie w winxp zrobić jakiś link do pliku jak w Linuchu tzn w miejscu
gdzie jest tomash.wab nie bedzie pliku a przekierowanie do ksiazka.wab taki
SymbolicLink zrobienie zwyklego skrutu nic nie daje :(
Dzieki za pomoc.
Tomash.