Re: Wylaczyc ACPI w W2K

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 06 May 2005 - 03:20:23 MET DST

Użytkownik "Maciej Muran" <.@.> napisał w wiadomości
news:427ac50e$1@news.home.net.pl...
> Użytkownik "pifpaf" <pifpaf_CIACH_@interia.pl> napisał
>
> Będę strzelał troszeczkę:
> - USB, to w której wersji na płycie i jaka jest 'prędkość' modemu?
> - jeśli modem posiada możliwość pracy z kartą sieciową, to czy w
> tym trybie pracy również są problemy? Tak, wiem, że złącz PCI
> mało ale może spróbuj zrezygnować z USB?
>
> W przeciwieństwie do Michała, podejrzewam, że to USB bruździ a nie
> karta TV.
> No i jeszcze ten kompletnie mi nieznany Dell ;)

Nad USB też się zastanawiałem, no ale ten modem jest zewnętrzny, więc
trudno żeby konfilktował z jakąś kartą PCI. Co innego skopane
sterowniki do niego, one faktycznie mogą bruździć. Dlatego chciałbym
zobaczyć więcej szczegółów o tym blue screenie :-).

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/