Re: Zastanawiaj się szybciej W2003 Serwer :)

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 31 Mar 2005 - 11:29:59 MET DST

Golibroda <brak@adresu.pl> napisał(a):

> No teraz to juz na pewno sererd DNS - dead...nie odpowiada na zapytania.
> Odinstalowałem rolę, zainstalowałem ponownie...odpowiedzi na zadawane przez
> kreator pytania czasami budza moje wątpliwości ale najlepsze jest na koniec

Co to znaczy odinstalowalem role - usunales AD z serwra i wypromowales go
ponownie? Jezeli tak to czy w chwili promowania serwera do roli kontrolera
adres DNS Servera ustawiony byl w konfiguracji TCP\IP karty tego serwera na
jego adres? Jezeli tak to kreator AD powinien wyjkreowac odopwiednie rekordy itp

> Po kliknięciu ok, konfigurator niby poprawnie kończy prace co widac w
> logu.Ale niestety wcześniej nie pojawia siue zdanie opisywane w helpach "ten
> serwer jest teraz serwerem DNS" i

OK, proponuje ci - usun role kontrolera zserwera, przejdz do zarzadzania
serwerem DNS i posprzataj to co tam bedzie czyli ewentualne stare strefy itp.
Upewnij sie ze masz dobrze skonfigurowany adres serwera DNS, wypromuj ponownie
serwer do roli kontrolera.

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl