XP -- krajobraz po wirusach

Autor: <radekp_at_alpha.net.pl>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 21:52:36 MET DST

Właśnie odwirusowałem kompa z XP, w miarę skutecznie -- ani MKS, ani Kaspersky
nie wykrywają już żadnych robali (kolekcja była imponująca). Poszedł SP2 +
łatki + nowe sterowniki.

Wszystko jest w miarę OK, oprócz jednego -- nie chce działać prawy klawisz
myszy (działa tak samo jak lewy). Prawoklik na ikonach na Pulpicie w ogóle nie
działa, na pozycjach z menu pokazuje się menu podręczne, lecz po wybraniu
czegokolwiek nic się nie dzieje.

Dodatkowo w menu Ekranu nie można zmienić tapety -- okno z wallpaperami
pozostaje nieaktywne (Kaspersky wcześniej przy wejściu w to menu znalazł
jakiegoś robala w jakimś .html).

Na koniec -- na Pulpicie nie pokazują się ikony, które są zapisane w katalogu
User/Pulpit. Pokazują się tylko ikony systemowe (Mój komp., Otoczenie itp.).

Próbować z tym walczyć czy reinstall?